Курс КТвД 4-го семестру орієнтований на поступове ускладнення навчальних завдань та оволодіння ресурсами редакторів векторної графіки у повному обсязі. Окрім опанування навичок у використанні елементів геометричної побудови зображення, завдання мають додатковий ресурс щодо оперативного робочого аналізу принципів формоутворення та стилізації окремих об’єктів графічного дизайну.

Мета курсу КТвД:
Поширення та поглиблення практичного досвіду у використанні ресурсів векторної графіки. Оволодіння навичками геометричної побудови векторних зображень. Опанування навичками підготовки демонстраційних графічних матеріалів та розвиток загальної графічної культури.

Результати навчання:
Здатність до оперативного робочого аналізу формоутворення щодо зображень векторної графіки, які мають геометричну побудову. Здатність до виконання геометричної побудови векторних зображень підвищеного рівня складності. Здатність опрацювання та підготовки демонстраційних графічних матеріалів з дотриманням вимог щодо фахового рівня графічної культури у графічному дизайні.
Теми курсу (перелік питань):
1. Використання геометричної побудови у формоутворенні зображень. Геометрична побудова як один з напрямків стилізації.
2. Методи та прийоми використання інструментів та опцій редакторів векторної графіки у геометричній побудові зображень. Апробація навичок оперативного аналізу щодо геометричної побудови зображення (формоутворення), застосування геометричної побудови при виконанні практичних завдань.
3. Критерії, що визначають фаховий рівень графічної культури демонстраційних матеріалів у проєктній практиці графічного дизайнера.

Література та навчальні матеріали:
1. Брюханова Г. Комп’ютерні дизайн-технології: навчальний посібник. – К.: Центр учбової літератури, 2021 р.
2. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт. Матеріали візуального супроводження курсу.

Дисципліна «Комп’ютерні технології в дизайні» є важливою складовою навчального процесу за специалізацією «Графічний дизайн». Теоретичні знання та практичні навички орієнтовані та максимально наближені до змістів та умов професійної діяльності у графічному дизайні. Робочі комунікації викладача та студентської аудиторії є максимально наближені до специфічних регламентів  творчої лабораторії (майстерні). Студент повинен дотримуватися принципів академічної доброчесності, зокрема недопущення академічного плагіату, фальсифікації, фабрикації, списування під час поточного, рубіжного та підсумкового контролю. Студент зобов'язаний виконувати правила внутрішнього розпорядку університету, відвідувати навчальні  заняття згідно з розкладом, дотримуватися норм етики поведінки. Для забезпечення необхідної якості знань студент повинен регулярно готуватись до занять, працювати з навчальною літературою, з Інтернет-мережевими ресурсами.